زیر باران باید رفت

چترها را باید بست

راس میگه؟

 

به دوستم گفتم چرا؟

گفت مگه آدمی که تو خونش حموم داره دیگه استخر یا دریا نباید بره؟

چه تشبیه باحالی! قبول ندارید؟

چکاوک

 

کجای این جنگل شب

پنهون میشی خورشیدکم

پشت کدوم سد سکوت پر می کشی چکاوکم

 

چرا به من شک می کنی

من که منم برای تو

لبریزم از عشق تو  و   سرشارم از هوای تو

 

دست کدوم غزل بدم نبض دل عاشقمو

پشت کدوم بهانه باز پنهون کنم هق هقمو

+

گریه نمی کنم نرو

آه نمی کشم بشین

حرف نمی زنم بمون

بغض نمی کنم ببین

+

سفر مکن خورشیدکم

ترک نکن مرنو نرو

نبودنت مرگ منه

راهی این سفر نشو

 

نذار که عشق منو تو اینجا به آخر برسه

بری تو و  مرگ من از رفتن تو سر برسه

 

...گریه....

 

نوازشم کن و ببین

عشق میریزه از صدام

صدام کن و ببین که باز

غنچه میدن ترانه هام

اگر چه من به چشم تو

کمم قدیمی ام گمم

آتشفشان عشقم و دریای پر تلاطم ام

عنوانش چی باید باشه؟!؟!

 

اینم یک شعر بسیار زیبا از طرف یه دوست خوب

و.....
به موسم رفتن تو هوا بارانی ست
و.....
به حسرت ندیدن دوباره تو ...

ابرها میبارند
و  چه لذت بخش است ...
در زیر قطره هایی که در عزای تو
داغدار:
شلاق بر رخ زمین میزنند....
قدم زد !
و قطرات شبنم چشم ها را
با قطره قطره اشکهای آسمان ....
پیوند زد
وه
چه عاشقانه است
وجان میدهد برای رفتن
بگذارید بروم
بگذارید
میخواهم به افکار پیر و فلک زده تنهائیم
نه رنگ یخ زدگی
و نه رنگ مرگ
می خواهم به آسمان
رنگ چشمان تو را تزریق کنم
و به زمین .........
طعم لبهایت
تا جاودانه ترین من باشی
ستاره من
خاکستر نشین تنهایی من تا اعماق
جاودانه باش
و به یمن جاودانه بودنت بازگرد
ستاره من
        بازگرد .... بازگرد.....
                                               

                                                   ( شراره)

لعنت به دل سیاه شیطان

 

میخوام یه بحث رو اینجا شروع کنم

تا حالا شده به بعضی مسایل یا قوانینی که تو کشور رواج داره فکر کرده باشین؟  اول بگم منظور من مسایل اجتماعی ای هستند که برطی به دین و مذهب نداره. یه چیزایی هست که از عهد دقیانوس اینجا قانون شده و هنوزم بهش عمل میشه٬ بدون اینکه دوباره از مردم نظرشون رو بپرسن در مورد این چیزها.   نمونه خیلی ساده بگم براتون... نه خودتون حدس بزنین

من دلم میخواد  یه انجمنی درس بشه٬ بیاد از مردم نظر خواهی کنه که اجرای این قوانین رو به این شکل امروزی اصلا قبول دارند یا نه.  آقا

این چه وضعشه٬ جوون مردم رو  زورکی ور میدارن میبرن بیگاری بی جیره و مواجیب٬ کی گفته اینا حق همچین کاری دارن که یه مدت از بهترین دوران عمر ما جوونا رو اینجوری تلف کنن؟   تازه اگه نفعی هم برای کسی داشت آدم زورش نمیامد. اه

چی شده؟

چرا اینجوری شده؟  جالبه یهو بدون هیچ خبر قبلی خونه عوض کرده!!؟؟

حالا از کجا پیداش کردی؟

...

هیچ فکر کردین چرا ما ایرانیا همش دوست داریم با چیزایی که طرفدار زیاد دارند مخالفت کنیم؟؟ 

بعضی ها فکر می کنند که اینجوری کلاس داره!!

 

عیدتون مبــــــــــــــــــــا رک


درود

گاهی با خودم میگم که ای کاش
چشمونم تو را نمی دید

...
وقتی به یادت میوفتم گریه ام می گیره
گریه هم دیگه اثری نداره
...
یه روزی فکر می کردم که امید آخرمی
اما حالا فهمیدم که امیدی جز او وجود نداره و تنها او

++
چون ز تو هیچ خبری نیست
ساز من بی آهنگ میشه

می نویسم که بدانی
دلم برایت تنگ میشه
++

حیف شد٬ ماه رمضون خیلی زود تموم شد. به من که خیلی خوش گذشت٬ مخصوصا افطاری هاش........

 سلام

خوبین؟ خوش میگذره؟

آسوده بخوابین که همه جا امن و امان است. پدرشو در میاریم هر کی که.....


اها اونو میگی؟!  هیچی منظور خاصی ندارم

مبارکه