آهای مردم دنیا


چون ز تو هیچ خبری نیست
ساز من بی آهنگ میشه
می نویسم که بدانی
دلم برایت تنگ میشه

خود کرده را تدبیر هست!


چون بدست خویشتن بستی تو پای خویشتن
هم بدست خویشتن وا کن٬ کمال این است و بس

صبرم کو؟

یک نفر میاد که من منتظر دیدنشم؟!

میگن تلنگره٬ اما من درک نمی کنم. البته درک ندارم لابد!
تو یه جای دیگه دنیا یه همچین زلزله ای کمتر از ۳-۴ نفر کشته میده٬ اونوقت اینجا....

خدایا چرا؟

چی میتونه تسکینشون بده؟!

کار خدا چرا نداره؟

مرگ آن لاله سرخ
کفن خنده به روی لب بود
گرد آن آینه ها
شبح فاجعه ای در شب بود
مردن شاپرکها
کشتن قاصدکها
خبر از شومی کاری می داد
نفسش ناله غم سر می داد
آشیان رو به خرابی می رفت
تن پوسیده گواهی می داد
....

چنان دل کندم از دنیا
که شکلم شکل تنهایی است...

گره افتاده در کارم
به خود کرده گرفتارم...

رفیقان هستند اما من نیستم

تو مسجد شاعر چپ
تو کافه مؤمن مست

عجب سر گیجه ای...

می دونین بدترین اتفاقی که می تونه یبافته چیه؟ نه شاید بدترین نه! اما یه اتفاق خیلی بد می تونه این باشه٬  به دلایل نامربوطی به هم بخوره همه چی و بعد شما هم برین تو  لیست

undisclosed recipient ٬ آره؟ از همه بدتر اینکه بعد از چند ماه یه ای میل بگیرین ازش٬ اینجوری:

Hi everyone.
I just wanted to wish you all a merry christmas and happy new year! I hope u all will have a wonderful time!

اول بگم که اون قبلی سوال بود بابا.  پس کو جواب؟
...
دوم ممنون از دوستای خوبی که....   همه دوستان.
و

If float comes,ruin house,improve farms

آره؟

آخه اینم شد شب یلدا؟ 
زمستون٬ امیدوارم دریغ نکنی از ما برف و بارون رو.