عنوانش چی باید باشه؟!؟!

 

اینم یک شعر بسیار زیبا از طرف یه دوست خوب

و.....
به موسم رفتن تو هوا بارانی ست
و.....
به حسرت ندیدن دوباره تو ...

ابرها میبارند
و  چه لذت بخش است ...
در زیر قطره هایی که در عزای تو
داغدار:
شلاق بر رخ زمین میزنند....
قدم زد !
و قطرات شبنم چشم ها را
با قطره قطره اشکهای آسمان ....
پیوند زد
وه
چه عاشقانه است
وجان میدهد برای رفتن
بگذارید بروم
بگذارید
میخواهم به افکار پیر و فلک زده تنهائیم
نه رنگ یخ زدگی
و نه رنگ مرگ
می خواهم به آسمان
رنگ چشمان تو را تزریق کنم
و به زمین .........
طعم لبهایت
تا جاودانه ترین من باشی
ستاره من
خاکستر نشین تنهایی من تا اعماق
جاودانه باش
و به یمن جاودانه بودنت بازگرد
ستاره من
        بازگرد .... بازگرد.....
                                               

                                                   ( شراره)

نظرات 4 + ارسال نظر
اطهر چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 06:48 ب.ظ http://brightfire.blogsky.com

آه ،چه شبها که سکوت فراق

از پشت پرده های سیاه عیان می شد

چشم ستاره شد و نور ماه

درهم شد و محو شد و نهان می شد

شکوه چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 07:00 ب.ظ http://agerin1.blogsky.com

سلام.. خسته نباشی ...
وبلاگتم همیشگی باشه

دفتر عشق چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 07:17 ب.ظ http://www.daftareshghe.blogsky.com/

سلام خوبی؟ وب زیبایی داری. پیش منم بیا.منتظرم. یا حق

شراره پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 05:51 ب.ظ

سلام..............
مرسی از اینکه بر من منت گذاشتی و شعر منو صفا دادی....
سرفراز باشی و پایدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد