لعنت به دل سیاه شیطان

 

میخوام یه بحث رو اینجا شروع کنم

تا حالا شده به بعضی مسایل یا قوانینی که تو کشور رواج داره فکر کرده باشین؟  اول بگم منظور من مسایل اجتماعی ای هستند که برطی به دین و مذهب نداره. یه چیزایی هست که از عهد دقیانوس اینجا قانون شده و هنوزم بهش عمل میشه٬ بدون اینکه دوباره از مردم نظرشون رو بپرسن در مورد این چیزها.   نمونه خیلی ساده بگم براتون... نه خودتون حدس بزنین

من دلم میخواد  یه انجمنی درس بشه٬ بیاد از مردم نظر خواهی کنه که اجرای این قوانین رو به این شکل امروزی اصلا قبول دارند یا نه.  آقا

این چه وضعشه٬ جوون مردم رو  زورکی ور میدارن میبرن بیگاری بی جیره و مواجیب٬ کی گفته اینا حق همچین کاری دارن که یه مدت از بهترین دوران عمر ما جوونا رو اینجوری تلف کنن؟   تازه اگه نفعی هم برای کسی داشت آدم زورش نمیامد. اه

نظرات 2 + ارسال نظر
شراره سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 05:44 ب.ظ

لعنت به دل سیاه شیطان و شیطان صفتان
که گند زدن به همه چی از دل من گرفته تا .....
به خدا راست میگم نخندید حقیقت تلخ مثل ته خیار

شراره چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:54 ق.ظ

لعنت به دل سیاهی که دل همه مون رو سیاه کرد
و نفرین بر ... فکر کنید جن
مهرزاد عزیز وبلاگت عالی شده یه جورایی حال میده ....
دیدی گفت دیدی گفتم که یه روز پر میکشی تو هوا...
دیدی گفتم که میری بدون وداع ...
راستی از موزیکهایی که برات فرستادم خوشت اومد ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد