سلام! بعد از این همه مدت بازم سلام!

باران! خیلی دلم برای باران تنگ شده!  اونقدر که دلم میخواد بگم...

وای باران

شیشه پنجره را باران شست

از دل من

اما

چه کسی نقش تو را خواهد شست؟

.......

راستی این پسرک قصه ما بد جوری سرش به سنگ خورده!

ما سر افشانیم

ما که نفهمیدیم جریان چیه؟
اما دوستان می گن که از تقسیم اختلاف پتانسیل بر مقاومت بدست می آد. آره؟
شما جانم چراغی به این روشنی دارین، دیگه چه احتیاجی به شمع دارین؟

حالا دیگه 4 چشم هم شدیم!!
اشکال نداره، اینم بمونه P:


یادت نره دوست دارم
خیلی دلم تنگه برات

فراموشی چیز خوبیه، فراموش کنید!

شمع دانی که لب مرگ به پروانه چه گفت؟
گفت ای عاشق دیوانه سوختی فراموش شدی!

آمد اما در نگاهش آن نوازشها نبود
--------
تبریک به خاطر آمدن مهر ، در روزگار مهر ورزی هم هستیم، امید وارم که مهر ورزی یادمون نره!

شروعش که با سر درگمی ساعتهای کاری بوده ، خدا به داد برسه...
اینا میدونن چی میخوان؟