عشق الهی

نان پاره ز من بستان جان پاره نخواهد شدآن را که منم خرقه عریان نشود هرگزآن را که منم منصب معزول کجا گرددآن قبله مشتاقان ویران نشود هرگزاز اشک شود ساقی این دیده من لیکنبیمار شود عاشق اما بنمی میردخاموش کن و چندین غمخواره مشو آخر آواره عشق ما آواره نخواهد شدوان را که منم چاره بیچاره نخواهد شدآن خاره که شد گوهر او خاره نخواهد شدوان مصحف خاموشان سی پاره نخواهد شدبی نرگس مخمورش خماره نخواهد شدماه ار چه که لاغر شد استاره نخواهد شدآن نفس که شد عاشق اماره نخواهد شد

 

روزهای عجیبی است!

همه مشغول عزاداری هستند٬ خیلی جالب است به نظر میرسد امام حسین شهید شد که مردم برایش عزاداری کنند! اما فکر نکنم اینطوری باشه! بابا امام حسین واسه چیز مهمتری شهید شد. آدم دلش میگیره از این مردم ریاکار! مردم هیچی نفهم و ریاکار

این روزا رو فراموش نکنید

یادتون باشه که چه حرفهایی زده میشه و چه وعده وعیدهایی داده میشه!  خواهش میکنم فراموش نکنید! حافظه تون رو تقویت کنید! فراموش نکنید! ای آخر حافظه تاریخی؟؟!!

میاد اون روزی؟

خسته ام! خسته از این که همش غر بزنم و کاری از دستم بر نیاد!

دل درد

خفه شدم

دیوانه شدم از این همه .....؟!!

واقعا که آدم حالش به هم میخوره؟!! آخه اینم شد زندگی؟ به برگ گل نوشتم من ؟!!! ؟  آدم میترسه ۲ کلمه حرفه حساب بنویسه؟! آخه بابا جان٬ شما ببین بقیه چیکار کردن؟ چقدر خون دل خوردن؟ چقدر جنگیدند! فکر کردین با این یکی چند سال میتونین چیزی رو عوض کنید؟ قرنها کار طاقت فرسا میبره! اینقدر حرصم در میاد از این آدمایی که همش تز میدن؟ مردیم از بس دنباله رو بودیم؟ آقا نمیخواهیم! مگه زوره؟ تزهات رو نگهدار واسه خودت! تو میتونی دلمو شاد کنی؟ نه هیشکی نمی تونه! فقط خودت میتونی. باید بخوایی تا بتونی واسه خودت یک کاری بکنی. خیلی غر زدم! خیلی حرف دارم٬ اما می ترسم.  یکی نیست به این یارو بگه یه خورده کمتر منم منم کن. گاهی خوبه آدم کمی به عقاید خودش شک کنه٬ بهشون فکر کنه؟؟ یکم مختون رو از این آکبندی در بیارید ٬ خواهش میکنم!!!!!!!!!!!۱

برای زنده بودن دلیل آخرینم باش

 

بده دستاتو به دستم

تا با هم کلبه بسازیم

کلبه ای پر از من و تو

از من و تو ما بسازیم

دور بشیم از همه مردم

واسه درد هم بمیریم

با ستاره ها بخوابیم

با ترانه جون بگیریم

...

ساز مخالف

با پوزش از ترانه سرا یکمی دست کاریش کردم......

این روزا سرت سنگینه

سفرت طول و درازه

هوای مارو نداری

دور و برت شلوغ شده

برات مثل همه شدم

یه سایه ی مجسمه

چی میخوای از جون دنیا

کجای دنیا مبهمه؟

...

هرچی میگم مال منی

ساز مخالف میزنی