میخوام یه موضوعی رو مطرح کنم که شاید خیلی ها باهاش برخورد داشتند تا حالا٬

من دوستی دارم که همیشه از کارش واسه من تعریف میکرد و از درآمد خوبش می گفت٬ اما هرچی میگفتم کارت چیه دقیقا؟ میگفت یه روز خودت بیا از نزدیک ببین!!

خلاصه کلی من رو وسوسه کرد و یک روز رفتیم محل کارش. عجب محل کار باحالی

مارو نشوندن پشت یه میز و ۴-۵ نفر دور میز جمع شدند و شروع کردن رو مخ ما کا کردن....

سفر خارج٬ دستگاههای پیشرفته الکترونیکی مخابراتی٬ طلا جواهر.... عجب

حتما حدس زده اید موضوع چیست... این شبکه به صورت تصاعدی در مبنای ۲ به پیشرفت خود ادامه میده...(تو گوشم زنگ میزنه هنوز)

صرف نظر از مشکل ذهنی اخلاقی که من با این نوع درآمدها دارم٬ هرکی ای کیو اندازه زالزالک هم داشته باشه میدونه که این جور کارا عمری نداره٬ اگه من اشتباه میکنم یکی بیاد منو از اشتباه در بیاره

اصلا میخوام اگه موافق باشید یه بحثی رو اینا شروع کنیم در مورد شفاف سازی این قضیه. چون اونای که تو اینکار هستن٬ حداقل اونایی که من میشناسم٬ کارشون رو در نهایت پنهان کاری انجام میدن.

یکی از دوستام که مثل من نزدیک بود قربانی بشه تو این راه٬ دفتر یادداشت یکی از این دوستان عزیز رو دیده بود.

نوشته بود موقعی که یکی داره پرزنت میشه بقیه دورمیزیها باید سرشان را تند تند به نشانه تایید تکان دهند. گاهی هم چیزی یادداشت کنند!!! میدانید که منظورم چیست! آفرین به این کلاه برداری های روانشناسانه......

خیلی حرف زدم

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:02 ب.ظ http://aakharinaarezoo.persianblog.com/

سلام...
بالاخره اعتراف کردم...
یه خرده زیادی سخت بود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد