عیدتون مبــــــــــــــــــــا رک


درود

گاهی با خودم میگم که ای کاش
چشمونم تو را نمی دید

...
وقتی به یادت میوفتم گریه ام می گیره
گریه هم دیگه اثری نداره
...
یه روزی فکر می کردم که امید آخرمی
اما حالا فهمیدم که امیدی جز او وجود نداره و تنها او

++
چون ز تو هیچ خبری نیست
ساز من بی آهنگ میشه

می نویسم که بدانی
دلم برایت تنگ میشه
++

حیف شد٬ ماه رمضون خیلی زود تموم شد. به من که خیلی خوش گذشت٬ مخصوصا افطاری هاش........

نظرات 2 + ارسال نظر
sogol پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 05:16 ب.ظ http://guilty.blogsky.com

salam eyval hal kardam neveshtehat khooban be manam sar bezan bye

شراره پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 05:20 ب.ظ

سرگرمی تو شده بازی با این دل غمگین و خسته وووووووو
نوشته هات جالب بود
فکر کنم یاد عشقت افتادی !!!! مگه ن_____________________ه
عیدت مبارک
موفق باشی عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد