شیوه شهر آشوبی

 

اینو حتما شنیدین

عتاب یار پریچهره عاشقانه بکش

که یک کرشمه تلافی صد جفا بکند!

این چه حکایتی است که بیچاره عشقا باید حفا بکشن و معشوقا ظلم کنند؟ آخه این چه فرهنگ عاشق کشیه که ما داریم. عاشق بیچاره بلا نسبت مثل سگ ستم بکشه که چی بشه؟ میدونم قبلا هم در این مورد غر زده بودم ٬ پوزش می طلبم!

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:00 ب.ظ http://www.sarbaze-tanha.blogfa.com

من دیگه خسته شدم بس که چشمام بارونیه
از دلم تاکی فضای غصه رو مهمونیه
من دیگه بسه برام تحمل این همه غم
بسه جنگ بی ثمر برای هر زیاد و کم
×××××××××
سلام
خوبی؟
وبلاگ قشنگی داری
قشنگ مینویسی
به منم اگه خواستی سر بزن
خوشحال میشم
با تبادل لینک موافقی
تا بعد
خداحافظ
محمد ابراهیم ت

قاصدک چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:15 ب.ظ

روزگاره دیگه!

پارمیس جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:33 ق.ظ http://apadana2006.blogsky.com

سلام آقا مهرزاد. دوست دارم سرنوشت این پسره قصه ی شما رو بدونم خیلی واسم جالب شده. در مورد این پیت هم والا نمی دونم چی بگم...
در پناه ایزد یکتا شاد و سلامت باشید. به من هم سر بزنید خوشحال میشم. یا حق.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد