عجب دنیای عجیبی شده؟!

راس راس مفت و مجانی از آدم اعتراف میگیرند؟؟!!

سخته

۱- من همیشه اعتماد به نفسم کم بوده٬ واسه همین الآن باورم نمیشه که اینجا هستم!!

۲-وقتی می خوام یه جای مهم حرف مهمی بزنم٬ صد دفعه تو ذهنم تمرینش می کنم٬ اما آخرشم یه چیز دیگه میگم و گند می زنم!!

۳- به هیچکس اعتماد ندارم٬ واسه همینه که دارم اینجا اعتراف میکنم!!!

۴-بچه که بودم یک دوستی داشتم به اسم مهران٬ که به نظرم شبیه دوست الفی اتکینز بود.

۵- یه نقطه ضعف بزرگ در کنار خیلی نقطه ضعفای دیگه دارم که٬ هز کی یه چیز شخصی ازم می پرسه٬ کلی براش توضیح و تفسیر میدم٬ خلاصه حسابی پته خودم رو میریزم رو آب.

من دوستای زیادی اینجا ندارم٬ بنابراین تصادفی چند نفر رو انتخاب می کنم...

قاصدک ٬ بدهکار ٬ شقایق وحشی ٬ جان کلام ٬ کمند

قصد فضولی نداشتم اما چون این بازی به من رسیده بود٬ فقط خواستم باعث نشم که قطع بشه!

خوش باشید.

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:06 ب.ظ http://aakharinaarezoo.persianblog.com/

خب فضولیه... ولی نفهمیدم اگه به هیچ‌کس اعتماد نداری چطوری اگه یه سئوال شخصی ازت بپرسن کلی توضیح و تفسیر میدی و ... ؟؟؟

شاید من منظورتُ خوب نفهمیده باشم...

قاصدک دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:53 ب.ظ http://payizan.blogaky.com

سلام
منم گاهی وقتها خیلی توضیح و تفسیرهای الکی می دم...گاهی وقتها هم اعتماد به نفسم خیلی کم می شه!

ممنون که دعوتم کردی :)
من حدود 5 یادداشت پیشم نوشتم به اسم همون یلدا بازی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد